

Centar za korisnike
S ciljem poboljšanja komunikacije sa postojećim i potencijalnim korisnicima, informisanja postojećih korisnika i kvalitetne korisničke podrške, KJKP "Toplane-Sarajevo“ d.o.o. su otvorile Centre za korisnike.
- ČENGIĆ VILA (u ulici Džemala Bijedića do br. 72), kontakt telefon broj 033/ 678 395
- ALIPAŠINO POLJE (u ulici Semira Frašte br. 22), kontakt telefon broj 033/ 468 867
- ZETRA (u ulici Alipašina bb - Kotlovnica Zetra), kontakt telefon broj 033/ 205 372
- CENTAR ZA KOMUNALNE USLUGE, zajednički Centar za korisnike KJKP „Sarajevogas“ d.o.o., KJKP „Toplane-Sarajevo“ d.o.o., KJKP „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. i KJKP „Rad“ d.o.o. Sarajevo (u ulici Envera Šehovića br. 14), kontakt telefon broj 033/ 618 411.
Radno vrijeme Centara za korisnike je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka), a subotom (prve 3 u mjesecu) je od 08:00-14:00 (izuzev CZK Zetra).
Radno vrijeme Centra za komunalne usluge za korisnike je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka), a subotom od 08:00-14:00.
U našim Centrima za korisnike možete:
- platiti račune za centralno grijanje i izvrštiti uplate po izdatim predračunima, od 7:30-15:30 (od ponedjeljka do petka), a subotom od 08:00-14:00;
- prijaviti promjenu vlasništva/korištenja nad objektom, stambenim/ poslovnim prostorom;
- podnijeti zahtjev za zaključenje ugovora o korištenju toplotne energije;
- podnijeti zahtjev za raskid ugovora o korištenju toplotne energije kod promjene vlasništva/korištenja građevine;
- zatražiti promjenu imena krajnjeg korisnika naših usluga (na osnovu predočene dokumentacije);
- podnijeti prigovor na kvalitet toplotne energije;
- zatražiti uviđaj o stanju grijanja u objektu;
- podnijeti prigovor na obračunati iznos naknade na računu;
- podnijeti prigovor na osnovicu (kvadraturu prostora) za obračun;
- uputiti zahtjev za izdavanje saglasnosti (na lokaciju, na projekat i druge saglasnosti);
- zatražiti potvrdu o stanju duga;
- dobiti informacije o načinu izmirenja dugovanja za usluge centralnog grijanja;
- zatražiti informaciju o načinu i uslovima o izdvajanju iz centralnog toplifikacionog sistema;
- zatražiti informaciju o načinu priključenja na naš sistem;
- zatražiti informaciju o ugradnji mjerila toplotne energije.