Centri za korisnike
S ciljem poboljšanja komunikacije sa postojećim i potencijalnim korisnicima, informisanja postojećih korisnika i kvalitetne korisničke podrške, KJKP "Toplane-Sarajevo“ d.o.o. su otvorile CENTRE ZA KORISNIKE:
- ČENGIĆ VILA (u ulici Džemala Bijedića do br. 72), kontakt telefon broj 033/ 678 395;
- ALIPAŠINO POLJE (u ulici Semira Frašte br. 22), kontakt telefon broj 033/ 468 867;
- ZETRA (u ulici Alipašina bb - Kotlovnica Zetra), kontakt telefon broj 033/ 205 372.
Radno vrijeme Centara za
korisnike je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka), a subotom (prve 3 u
mjesecu) je od 08:00-14:00 (izuzev CZK Zetra).
Također, korisnicima usluga KJKP „Toplane-Sarajevo“ d.o.o., KJKP „Sarajevogas“ d.o.o., KJKP „Vodovod i kanalizacija“ d.o.o. i KJKP „Rad“ d.o.o. Sarajevo omogućen je prijem uplata u Centrima za komunalne usluge:
- u ulici Envera Šehovića br. 14, kontakt telefon broj 033/ 618 411;
- u ulici Dobrinjske bolnice br. 15, kontakt telefon broj 033/ 549 245.
Radno vrijeme Centra u ulici
Envera Šehovića br. 14 je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka), a subotom od
08:00-14:00.
Radno vrijeme Centra u ulici
Dobrinjske bolnice br. 15 je od 7:30-16:00 (od ponedjeljka do petka).
U našim Centrima za korisnike možete:
- platiti račune za centralno grijanje i izvrštiti uplate po izdatim predračunima, od 7:30-15:30 (od ponedjeljka do petka), a subotom od 08:00-14:00;
- prijaviti promjenu vlasništva/korištenja nad objektom, stambenim/ poslovnim prostorom;
- podnijeti zahtjev za zaključenje ugovora o korištenju toplotne energije;
- podnijeti zahtjev za raskid ugovora o korištenju toplotne energije kod promjene vlasništva/korištenja građevine;
- zatražiti promjenu imena krajnjeg korisnika naših usluga (na osnovu predočene dokumentacije);
- podnijeti prigovor na kvalitet toplotne energije;
- zatražiti uviđaj o stanju grijanja u objektu;
- podnijeti prigovor na obračunati iznos naknade na računu;
- podnijeti prigovor na osnovicu (kvadraturu prostora) za obračun;
- uputiti zahtjev za izdavanje saglasnosti (na lokaciju, na projekat i druge saglasnosti);
- zatražiti potvrdu o stanju duga;
- dobiti informacije o načinu izmirenja dugovanja za usluge centralnog grijanja;
- zatražiti informaciju o načinu i uslovima o izdvajanju iz centralnog toplifikacionog sistema;
- zatražiti informaciju o načinu priključenja na naš sistem;
- zatražiti informaciju o ugradnji mjerila toplotne energije.